Bazy Harcerskie Zlot zjazd eBiuro

Aktualizacja systemu Ewidencja ZHP

  • Rozmiar czcionki
  • A+ A-

24 sierpnia br.została uruchomiona aktualizacja systemu Ewidencja ZHP. Po uruchomieniu wystąpiły różne nieoczekiwane błędy i usterki (których nie było na etapie testowania systemu).

Od 24 sierpnia br. Zespół ds. systemu Ewidencja ZHP na bieżąco usuwa wszystkie zgłoszone usterki i problemy. Niektóre występują globalnie, niektóre wyłącznie na danym koncie administratora lub członka ZHP. Dlatego zwracamy się z ogromną prośbą aby wszystkie problemy były zgłaszane na maila kontakt.ewidencja@zhp.pl.

Prosimy, aby administratorzy w miarę jak najdokładniej opisywali problem umożliwi to jeszcze szybsze reagowanie na zgłoszenia. Prosimy również o cierpliwość, pamiętajmy, że cały czas ten system obsługują wolontariusze.

Informujemy również, że na stronie zarówno logowania do systemu jak i po zalogowaniu na dole strony dostępna jest instrukcja obsługi systemu, którą można pobrać. Znajduje się tam komplet informacji dotyczących obsługi nowego systemu.

W pierwszej kolejności usuwane są wszystkie usterki, które mają umożliwić prawidłowe naliczenie składek w dniu 1.10.

 

hm. Justyna SIKORSKA,

Członkini Głównej Kwatery ZHP