Bazy Harcerskie Zlot zjazd eBiuro

Tymczasowe wyłączenie ewidencji ZHP

  • Rozmiar czcionki
  • A+ A-

Druhny i Druhowie!

Dzisiaj zespół ds. ewidencji podjął decyzję o wyłączeniu aplikacji celem zweryfikowania wszystkich zgłoszonych problemów oraz usterek. Ponieważ wiele ze zgłoszonych problemów jest już nieaktualnych (po aktualizacji systemu, która odbyła się w dniu 9.09.2016 r. godzina 16.00) prosimy po ponownym włączeniu (która nastąpi 13.09.2016 r., o godzinie 23:00) aplikacji:

  • dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi systemu,
  • ponownie zalogować się do systemu,
  • zweryfikować, czy zgłaszane błędy nadal występują,
  • jeśli występują błędy prosimy o zgłoszenie ich na maila ewidencja@zhp.pl z dokładnym opisem problemu  (preent screen, podanie numeru karty członkowskiej, nazwy jednostki, dokładnego opisu sytuacji) wg poniższego wzoru:
    1. Kto zgłasza problem +nr karty ewidencyjnej.
    2. Jako koto jest zalogowany.
    3. Jaką jednostkę ma wybraną do pracy (informacje w stopce strony) nazwa + kod jednostki.
    4. Co chciał zrobić.
    5. Na kim/czym (nazwa + kod jednostki lub nr karty ewidencyjnej lub nr pesel).
    6. Jakie dane wprowadzał.
    7. Jaki był błędny efekt.
    8. Jaki powinien być prawidłowy.

Wszelkie zgłoszenia wysyłane ze skrzynek pocztowych z poza domen ZHP nie będą obsługiwane. Wszelkie zgłoszenie przesyłane na inne adresy niż kontakt.ewidencja@zhp.pl lub za pośrednictwem HelpDesku ZHP będą obsługiwane dopiero po zakończeniu wszystkich zgłoszeń we właściwym miejscu i formie.

Informujemy jednocześnie, że członkowie Zespołu ds. systemu ewidencja ZHP wykonują swoje czynności jako wolontariusze. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość oraz wstrzymanie się z wysyłaniem zgłoszeń do momentu ponownego uruchomienia aplikacji tj. do 13.09.2016 r. godziny 23:00.